Relacja z Golf Investment & Development

ImageW dniach 14 -16 września odbyła się zorganizowana w Warszawie przez Universe Properties Group - właściciela serwisu internetowego GolfProperties.pl międzynarodowa konferencja „Golf Investment & Development” poświęcona tematyce rozwoju resortów golfowych w Europie.

 

Około 70 gości z całego świata przybyło do warszawskiego hotelu Sofitel Victoria, aby podzielić się swoimi doświadczeniami w tej dziedzinie oraz omówić planowane projekty.

Pierwszego dnia uczestnicy wzięli udział w turnieju Tag Heuer Golf Tournament rozgrywanym na polu golfowym First Warsaw Golf & Country Club w Rajszewie. Dzięki pięknej pogodzie i wspanialej atmosferze wszyscy dobrze się bawili, a rywalizacja była niewątpliwie na najwyższym poziomie.

Wieczorem goście spotkali się na kolacji w warszawskiej restauracji Sekret, gdzie oficjalnie powitał ich Prezes firmy Universe Properties Group Sp. z o.o. – Maciej Kawecki. Następnie podsumowano wyniki turnieju.  Nagrody wręczał graczom Brand Manager marki TAG Heuer – Bartłomiej Szumilas. Zwycięzcą turnieju w kategorii netto został Waldemar Ziemak, drugie miejsce netto zajął Artur Gromadzki, trzecie Andrzej Żołądkowski. Dodatkowo nagrodzono Jakuba Ufnala – pierwsze miejsce w kategorii brutto, Jacka Gazeckiego – Longest Drive oraz Marylę Skolimowską – Best Lady. Podczas kolacji goście dyskutowali na temat obecnej sytuacji ekonomicznej, rynku nieruchomości oraz rozwoju golfa. Po zakończeniu części oficjalnej grupa osób pozostała na miejscu, prowadząc dalsze rozmowy biznesowe, inni skorzystali z możliwości spaceru i podziwiali uroki warszawskiej Starówki.

Następnego dnia w sali konferencyjnej hotelu Sofitel Victoria rozpoczęły się wykłady. Konferencję poprowadziła Maryla Skolimowska – Prezes pola golfowego Talki Golf S.A. W imieniu organizatora gości powitał Prezes Maciej Kawecki, dziękując za wsparcie honorowym patronom przedsięwzięcia: Pani Prezydent Warszawy – Hannie Gronkiewicz-Waltz, Polskiemu Związkowi Golfa, Konfederacji Pracodawców Polskich, Polskiej Organizacji Turystycznej oraz organizacjom CECTA (Central European Countries Travel Association) i CMAE (Club Managers – Association of Europe). Wyraził on również swą wdzięczność firmom, które wsparły tę inicjatywę – partnerowi, którym został Noble Bank oraz sponsorowi firmie KPMG, jak również sponsorom wspierającym, firmie Golfplan oraz TAG Heuer.

Uczestnicy konferencji wysłuchali interesujących prelekcji, w tym wygłoszonej przez Marnixa von Barthelda, przedstawiciela KPMG, dotyczącej kluczowych czynników dla osiągnięcia sukcesu w nieruchomościach zlokalizowanych na polu golfowym. Wzięli również udział w panelu dyskusyjnym poprowadzonym przez Kevina Ramseya, reprezentującego firmę Golfplan. Poruszając kwestię nieruchomości na polach golfowych, wspomniano o potencjalnych możliwościach sfinansowania ich zakupu. Szczegóły z tym związane przedstawił Jakub Król reprezentujący Noble Bank. Pomiędzy poszczególnymi prelekcjami, uczestnicy konferencji korzystali z przerw na kawę, które stanowiły doskonałą okazję do kuluarowych rozmów i nawiązania licznych kontaktów biznesowych.

Tego samego dnia goście spotkali się na oficjalnej kolacji w restauracji Nowa la Boheme, mieszczącej się w budynku Teatru Wielkiego. Spędzili ciekawy wieczór, przeprowadzili wiele interesujących rozmów, dzieląc się ze sobą swoimi planami biznesowymi i zamierzeniami inwestycyjnymi. Był również czas na niezobowiązujące pogawędki przy lampce wina.

Ostatniego dnia konferencji wszyscy uczestniczyli aktywnie w prelekcjach, a szczególnym zainteresowaniem cieszył się panel architektoniczny, który poprowadzili architekci z USA - Dr. Michael Hurdzan i Jim Nordlie. Na zakończenie podsumowano konkurs, który polegał na zaproponowaniu dla portalu GolfProperties.pl hasła reklamowego, promującego sprzedaż nieruchomości krajowych i zagranicznych zlokalizowanych na polach golfowych. Zwycięzcami konkursu zostali Andrzej Żołądkowski, Howard Swan oraz James D. Nordlie, którzy otrzymali atrakcyjne nagrody ufundowane przez sponsorów.

Goście, którzy przybyli na trzydniowe spotkanie, mogli dowiedzieć się wiele o rozwoju biznesu golfowego, nawiązać ciekawe relacje z osobami działającymi w branży golfa i nieruchomości w resortach golfowych, poznać  metody propagowania tej dziedziny sportu w różnych krajach, a także  tworzenia i promowania mody na golf i wszystko, co z nim jest związane,

Na zakończenie sympozjum organizator podziękował mediom za wsparcie, podkreślając ich rolę w organizacji spotkania. Jednocześnie Prezes Maciej Kawecki zaprosił wszystkich uczestników oraz prelegentów na przyszłoroczną konferencję, która odbędzie się w dniach 20-22 września 2010 roku. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie www.golfpropertiesconference.com

Author Profile: Ewelina Murzicz

This author has published 655 articles so far. More info about the author is coming soon.
Laureat
Golf Fee Card
Logowanie