W dniach 23-25 kwietnia 2008 roku w Warszawie miało miejsce jedno z najważniejszych wydarzeń branży golfowej w Europie międzynarodowa konferencja branży golfowej - The 2nd Golf Business Conference.
Podczas konferencji wykłady przeprowadziła wyjątkowa grupa ekspertów z całego świata mająca ogromne doświadczenie i wiedzę o biznesie golfowym:
- Denise Adams - międzynarodowy ekspert i autor ponad 80 programów dla klubów golfowych na całym świecie.
- David MacLaren - dyrektor grupy pól PGA w skład, których wchodzi obecnie 11 ośrodków w różnych krajach
- Michael Pask - dyrektor największej na świecie firmy zajmującej się marketingiem sportowym
- Jerry Kilby - prezydent stowarzyszenia menedżerów obiektów sportowych, z ogromnym doświadczeniem w zarządzaniu najlepszymi polami golfowymi  
- Terry Coates - jeden z najsłynniejszych ekspertów w tematyce turystyki golfowej 
- Marek Podstolski - prezydent polskiego PGA
- Geoff Russell - specjalista w sprawach medialnych oraz właściciel dobrze znanego portalu internetowego  
- Mark Casey - dyrektor rozwoju i edukacji oraz europejskiego Solheim Cup
- Jeff Howes - jedn z najlepszych architektów pól golfowych w Irlandii  
- Lodewijk Klootwijk - dyrektor wykonawczy EGCOA - Europejskiego Stowarzyszenia Właścicieli Pól Golfowych     
- Tony Bennet - nowy dyrektor edukacyjny PGA w Europie z doświadczeniem w przygotowywaniu planów edukacyjnych dla trenerów
The 2nd Golf Business Conference dała możliwość zawiązania międzynarodowych znajomości oraz dostęp do najświeższych informacji z branży golfowej. Konferencja tradycyjnie rozpoczęła się turniejem golfowym poprzedzającym dwa dni wykładów.



Szczegółowy plan przedstawiał się następująco.

Sroda 23 kwiecień 2008

08.00 Rejestracja uczestników

09.30 Podróż autokarem z hotelu do The First Warsaw G&CC 

10.30 Pokaz maszyn głównego sponsora firmy Toro

11.00 zpoczęcie turnieju Golf Poland

18.00 Powrót do hotelu

20.00 Powitalna kolacja


Czwartek, 24 kwiecień 2008

08.45 Powitanie i otwarcie konferencji przez Pawła Lewińskiego

09.00 Michael Pask "Successful Criteria in Golf Course Development" + panel dyskusyjny

10.00 David MacLaren "How to Make the Most Money Out of Your Golf Venue" + panel dyskusyjny

11.00 Przerwa na kawę

11.30 Jerry Kilby "Profitable Club Management" + panel dyskusyjny

12.30 Denise Adams "The Current Pulse in Membership Marketing" + panel dyskusyjny

13.30 Lunch

14.30 Marek Podstolski "The Marketing Role of PGA Pro"

14.45 Terry Coates "Golf Tourism in Central Europe" + panel dyskusyjny

15.45 Geoff Russell "Making the Most of Media Opportunities" + paneldyskusyjny

16.45 Przerwa na kawę

19.30 Uroczysta kolacja


Friday, 25th April 2008

09.00 Lodewijk Klotwijk "The Role of Golf Course Owner" + panel dyskusyjny

10.00 Jeff Howes "In Course Design Making in Tough is Easy, Making it Easy is Tough" + panel dyskusyjny

11.00 Przerwa na kawę

11.30 Mark Casey "Ladies Professional Tournament Golf in Europe" + discussion

12.30 Tony Bennett "Golf has great prospects" + disscusion

13.30 Zamknięcie konferencji przez Pawła Lewińskiego

13.45 Lunch

Głównym sponsorem konferencji po raz kolejny była firma Toro .

Sponsorzy SYNGENTA , EUROBEST.PL , JEFF HOWES GOLF DESIGN CLUB CAR

Organizatorem konferencji jest firma Golf Poland – osoba kontaktowa - Paweł Lewiński Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., nr tel. +48 503-041-628 lub tel/fax +48 42 215-66-13

Wszystkie informacje oraz materiały pokonferencyjne znajdują się na stronie www.golfconference.eu
Author Profile: Marek Pietrzak

This author has published 607 articles so far. More info about the author is coming soon.
Laureat
Golf Fee Card
Logowanie