|
|
W dniach 23-25 kwietnia 2008 roku w Warszawie miało miejsce jedno z najważniejszych wydarzeń branży golfowej w Europie międzynarodowa konferencja branży golfowej - The 2nd Golf Business Conference. Podczas konferencji wykłady przeprowadziła wyjątkowa grupa ekspertów z całego świata mająca ogromne doświadczenie i wiedzę o biznesie golfowym: - Denise Adams - międzynarodowy ekspert i autor ponad 80 programów dla klubów golfowych na całym świecie. - David MacLaren - dyrektor grupy pól PGA w skład, których wchodzi obecnie 11 ośrodków w różnych krajach - Michael Pask - dyrektor największej na świecie firmy zajmującej się marketingiem sportowym - Jerry Kilby - prezydent stowarzyszenia menedżerów obiektów sportowych, z ogromnym doświadczeniem w zarządzaniu najlepszymi polami golfowymi - Terry Coates - jeden z najsłynniejszych ekspertów w tematyce turystyki golfowej - Marek Podstolski - prezydent polskiego PGA - Geoff Russell - specjalista w sprawach medialnych oraz właściciel dobrze znanego portalu internetowego - Mark Casey - dyrektor rozwoju i edukacji oraz europejskiego Solheim Cup - Jeff Howes - jedn z najlepszych architektów pól golfowych w Irlandii - Lodewijk Klootwijk - dyrektor wykonawczy EGCOA - Europejskiego Stowarzyszenia Właścicieli Pól Golfowych - Tony Bennet - nowy dyrektor edukacyjny PGA w Europie z doświadczeniem w przygotowywaniu planów edukacyjnych dla trenerów The 2nd Golf Business Conference dała możliwość zawiązania międzynarodowych znajomości oraz dostęp do najświeższych informacji z branży golfowej. Konferencja tradycyjnie rozpoczęła się turniejem golfowym poprzedzającym dwa dni wykładów.
Sroda 23 kwiecień 2008 08.00 Rejestracja uczestników 09.30 Podróż autokarem z hotelu do The First Warsaw G&CC 10.30 Pokaz maszyn głównego sponsora firmy Toro 11.00 zpoczęcie turnieju Golf Poland 18.00 Powrót do hotelu 20.00 Powitalna kolacja Czwartek, 24 kwiecień 2008 08.45 Powitanie i otwarcie konferencji przez Pawła Lewińskiego 09.00 Michael Pask "Successful Criteria in Golf Course Development" + panel dyskusyjny 10.00 David MacLaren "How to Make the Most Money Out of Your Golf Venue" + panel dyskusyjny 11.00 Przerwa na kawę 11.30 Jerry Kilby "Profitable Club Management" + panel dyskusyjny 12.30 Denise Adams "The Current Pulse in Membership Marketing" + panel dyskusyjny 13.30 Lunch 14.30 Marek Podstolski "The Marketing Role of PGA Pro" 14.45 Terry Coates "Golf Tourism in Central Europe" + panel dyskusyjny 15.45 Geoff Russell "Making the Most of Media Opportunities" + paneldyskusyjny 16.45 Przerwa na kawę 19.30 Uroczysta kolacja Friday, 25th April 2008 09.00 Lodewijk Klotwijk "The Role of Golf Course Owner" + panel dyskusyjny 10.00 Jeff Howes "In Course Design Making in Tough is Easy, Making it Easy is Tough" + panel dyskusyjny 11.00 Przerwa na kawę 11.30 Mark Casey "Ladies Professional Tournament Golf in Europe" + discussion 12.30 Tony Bennett "Golf has great prospects" + disscusion 13.30 Zamknięcie konferencji przez Pawła Lewińskiego 13.45 Lunch Głównym sponsorem konferencji po raz kolejny była firma Toro . Sponsorzy SYNGENTA , EUROBEST.PL , JEFF HOWES GOLF DESIGN CLUB CAR Organizatorem konferencji jest firma Golf Poland – osoba kontaktowa - Paweł Lewiński Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., nr tel. +48 503-041-628 lub tel/fax +48 42 215-66-13 Wszystkie informacje oraz materiały pokonferencyjne znajdują się na stronie www.golfconference.eu |
|